WELCOME TO MY BLOG YG TAK SEBERAPA NIE..

blog nie simple2 aje,mcm tuan punye blog nie lah...
x mcm blog2 korangkn ,mesti cntik...xpelah..cntik ke x ke..yg penting kite happy...

don't judge me by my PAST..
i'm not in the past anymore..
accept me for who i am because this is me TODAY..

Monday 16 September 2013

YA ALLAH,
ku titipkn rindu yang makin hari makin kuat ni buatnya...salurkah rasa rindu ni buatnya robb..
dalam setiap sujudku, aku x pernah berhenti m'doakannya..
makin aku mohon padamua agar lenyapkan perasaan rindu ni buatnye
makin kuat getarannye..
makin laju airmataku mengalir dlm mengingatinye..
aku lemah dengan cinta manusia,jgn biarkan aku m'cintainye lebih dari aku m'cintaimu robb..
tiada manusia yang dapat memahamiku selain mu...
kuatkan hati serta jiwaku dlm b'hadapan dgn takdirmu, sungguhnye takdirmu lebih baik.......

MENCINTAI & MERINDUI 'F'



No comments:

Post a Comment